Passord

Ofte stilte spørsmål om passord

Skrevet av

Inatur Norge

 

Q: Jeg har klikket på endre passord, men mottar ikke mail med link for å lage nytt.
1. Sjekk søppelpost.
2. Hvis du heller ikke der har mottatt e-post fra Inatur, er din e-post sannsynligvis ikke registrert som bruker. Klikk på Registrer deg her.
3. Hvis du får beskjed om at e-posten allerede er i bruk, kontakt Inatur på post@inatur.no eller via skjemaet under.

 

Q: Hvordan endrer jeg e-post på brukerprofilen?
A: Logg på med gammel bruker-id. Gå til «Min side» for å endre e-post.

 

Q: Jeg har glemt passordet på gammel bruker-id og har ikke lenger tilgang til e-posten Hvordan får jeg tilsendt passordlenke?
A: Kontakt Inatur på post@inatur.no eller 74213090.

 

Q: Jeg får beskjed om at e-post allerede er i bruk?
A: Velg logg inn og be om å få tilsendt passordlenke.

 

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!

Relaterte artikler

Se alle artiklene
Generelt Problem med bestilling av hyttedøgn

Ofte stilte spørsmål

Generelt Kan jeg angre kjøp?

Angrefrist på jakt- og fiskekort?